2800 läsare hade inte fel! Detta är den viktigaste frågan för oss boende.

.

onsdag 30 januari 2008

Tidningen Mitt i Järfälla uppmärksammar att E.ON stoppats

Första sidan i tidningen Mitt i Järfälla den 29 Januari.


Klicka på bilden för att se den i större format

Sidan 4:a i tidnigen Mitt i Järfälla den 29 Januari


Klicka på bilden för att se den i större format

E.ON:s VD säger -Jag är lite överraskad att man inte låter processen ha sin gång och låta fakta tala.

Anders Östlund VD på E.ON skall nog vara glad att inte alla fakta får tala för det hade blivit än mer pinsamt för E.ON när det uppdagats hur mycket information E.ON undanhållit och på vilket sätt E.ON drivit denna process.

Tack till Anders Gustafsson på tidningen Mitt i Järfälla.

www.mitti.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Någon som såg artikeln i DN och kan berätta vad som skrevs där.

Villastadsfamilj

Anonym sa...

E.ON vilket skämt!

Ett företag med sämre självinsikt är nog svårt att hitta

/Fortumanställd